סטודנטית בהריון – שמחה או אסון?

כאשר רויטל בת 27 גילתה שהיא בהריון, לא היה ספק בליבה שילדים הינם ברכה מאלוהים.

כאשר רויטל בת 27 גילתה שהיא בהריון, לא היה ספק בליבה שילדים הינם ברכה מאלוהים. יחד עם זאת, משפחתה הפעילה עליה לחצים מאוד כבדים על מנת לגרום לה לעבור הפלה. כתוצאה מהלחצים, רויטל נעשתה מבולבלת והיא לא ידעה למי לפנות לעזרה. משפחתה וכל חברותיה חשבו שהפלה תהא הבחירה הטובה ביותר עבורה כסטודנטית רווקה.

רויטל סיפרה בעצב כיצד אימה האהובה דחקה בה בחוזקה ודיברה אליה בנוקשות. היא כבר לא ידעה למי לפנות לעזרה וחשה חסרת אונים, כאילו ברכה אדירה בחייה הפכה בדעתם של אחרים לטרגדיה!

היא סקרה את האינטרנט ומצאה את האתר שלנו. היא קבעה פגישה ונפגשה עם היועצת שלנו שעודדה אותה. בינתיים החבר שלה חגי בן 29 היה המום כאשר נודע לו על ההריון. גם משפחתו המתגוררת בחו"ל אמרה לו שרויטל "חייבת" להפיל. בסופו של דבר, לקח לחגי חודש להבין שלא מספיק להראות לאחרים כמה כסף הרווחנו, אלא מה שבאמת חשוב זה המשפחה שלנו.

רויטל וחגי החליטו להתחתן. המשפחות המורחבות של שניהם שינו את גישתן וכעת הן מצפות עם המון התרגשות ללידת הבן הקטן אשר יהיה הנכד הבכור בשתי המשפחות. רויטל וחגי שניהם סטודנטים שעובדים ומשלמים בעצמם את שכר הדירה והוצאותיהם. רויטל אמרה לי לאחרונה "כאשר בוחרים בחיים מקבלים ברכה. נלחמתי חזק מאוד לשמור על התינוק הזה והוא יקר לי מאוד."


אם את בהריון בלתי מתוכנן, את מוזמנת לפנות אלינו לייעוץ ותמיכה בכל עת. את לא לבד. אנחנו כאן לעזור לך.

עוד מאותה הקטג'

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: